- fietstas-expert.be
- Klantenservice
- Verzenden en bezorgen
- Coronavirus: veelgestelde vragen
Coronavirus: veelgestelde vragen
De wereld is momenteel in de ban van de coronavirus pandemie. Overal worden maatregelen genomen en blijven mensen massaal thuis. Ook voor ons heeft dit bepaalde implicaties op de service die wij kunnen bieden.
In de regel zal de goederenstroom gewoon door blijven gaan maar er gelden wel enkele aanpassingen.
Algemene richtlijnen bij bezorging
Wereldwijd wordt geadviseerd om voldoende afstand van elkaar te houden. Dit betekent ook dat bij de bezorging van je pakket de bezorger minstens 1,5 meter afstand van je zal houden. Ook zal er niet om een handtekening gevraagd worden maar kan er gevraagd worden om de laatste 3 cijfers van je identiteitsbewijs. Het is dus handig dat je deze bij de hand hebt.
Levertijd
De vervoerssector in de hele wereld staat enorm onder druk in deze periode. Voedingsmiddelen en medische spullen krijgen overal voorrang. Dit betekent dat zowel in de aanlevering van goederen in ons magazijn als bij het verzenden van pakketten naar klanten er vertraging kan ontstaan. Wij houden je altijd op de hoogte via de automatische mails en via de trackinggegevens die onze vervoerders verstrekken. Vooralsnog doen we er alles aan om het verzenden van pakketten zo onverstoord mogelijk door te laten gaan.
Verzending van grote pakketten
Het kan voorkomen dat grote pakketten (boven de 30 kg) vertragingen ondervinden met de levering. Dit heeft te maken met de aangescherpte regels rondom de levering van deze goederen. Wij doen ons best om je van de levertijd op de hoogte te houden.
Neem bij vragen vooral contact op met onze klantenservice via mail of chat.
Afhalen bij PostNL punten
Door het sluiten van veel winkels wordt ook het aanbod van PostNL afhaalpunten sterk verminderd. PostNL probeert pakketten naar andere afhaalpunten te sturen of op je huisadres te laten leveren. Mochten er problemen mee ontstaan zullen zij dit in de trackinggegevens laten weten.
Bereikbaarheid
Net als veel andere bedrijven werken wij ook zoveel mogelijk vanuit huis. Dit heeft als gevolg dat onze telefonische klantenservice in deze periode niet bereikbaar is. Wij zijn echter wel gewoon geopend op onze normale openingstijden en bereikbaar via chat, email of social media.